Relatie, je zit er maar mee, maar zonder, tja. Wat zou Cruijff zeggen...

4 juli 2015 - Sandomierz, Polen

Vandaag Carolien op Balice, Kraków airport afgeleverd. Op de terugweg met een omweg in Kraków nog even boodschapen gedaan. Bijna 500 km gereden, hoogste temp buiten 33*C, maar terug met de airco aan ging het prima. Het waren bijna 2 aangename weken. Een levensgezel voegt beslist veel toe aan zo'n reis. Nu moet/mag ik alleen verder, de terugweg begint morgen, toch al nooit zo'n opwekkende gedachte, in mijn beleving, en dan is alleen ook maar alleen, heb ik wel door, maar ach, het heeft ook wel zijn voordelen, hoewel die in een balans laag hangen. Of ik zo'n onderneming weer aan ga in de volgende jaren, ik weet het niet. We zullen er nog maar weer eens over praten of er betere haalbare opties zijn. Morgen naar Warschau.

Weer het eigen ritme oppakken.

1. Pa:
    4 juli 2015
    ik begrijp dat het alleen verder gaan niet prettig is Ook naar spanje leed je daaronder Het zijn ook wel heel lange tochten:6 weken .in mijn oude readers digest van ANWB kon ik diverse plaatsen vinden waar je met Carolien heengingHet is erg leuk je hele tocht te volgen
  2. Mieke:
    5 juli 2015
    Het is mij even ontgaan waaróm jullie de reis niet in zijn geheel samen gemaakt hebben, maar als je het alleen-reizen niet leuk vindt, moeten er vast wel haalbare alternatieven te bedenken zijn voor gepensioneerden. Mooie reis tot nu toe in ieder geval. Hou ons op de hoogte van je terugreis!