Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
252

Over mij

Ik heb al lang -vele jaren- een dringend gevoel om te willen reizen, trekken, zwerven door Europa. Best lang, vele weken, maar niet te lang, in het bewustzijn van verbondenheid met mijn geliefden en verwanten.

Langzaam, snuffelen. kijken, observeren, onderzoeken, genieten van de dingen die de mensen door de eeuwen heen gemaakt hebben, de geschiedenis beter leren.

De profielfoto is gemaakt op de riq Sant'Anna in Valetta, Malta.

Nu veel mensen om mij heen omvallen en ook ik toch ouder wordt en steeds meer kans loop dat mij ook iets overkomt, waardoor ik niet meer zou kunnen reizen, heb ik besloten dit project door te zetten, hoewel Carolien dat slechts ten dele kan en wil meedoen...

Over mijn reis

Eerst ga ik Oostwaarts, Duitsland, Tsjechië met als einddoel Polen. Vooral mooie plaatsen: Krakau, Warschau, Praag, Dresden, Karl May museum, maar ook diverse Bartningkerken, Chassidische plekken, kampen en oorlogsplekken als Buchenwals en Auschwitz.

Met boeken, chassidische verhalen, reisboeken, Ipad. Campinggidsen; luxe met auto, caravan en fiets.De telefoon zet ik 's-ochtends en s-avonds aan en hopelijk is er regelmatig wifi. Dus er is meer bereikbaarheid dan in de jaren 70, toen ik in Cameroun zat :-)

Bezochte landen

Ik heb 1 land (1%) bezocht: